feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count
DISCLAIMER r@ullazi Menulis Berpandukan Apa Yang Terlintas Difikiran Secara Spontan. Jika Ada Idea Yang Extreme, Sila Abaikan.

I need new joystick..

Ni baru sampai dari bkeje...sampai2 tros on PC, uha Fesbuk, frenster, check mail n buat la apa2 yang patut..

Bosan2, bukak gem..Layan kjap Medal of Honour-Pacific Assault..pon boring gak, asyik kantoi jek kat stage Iwo Jima..BunBun..Bukak la plak Pro Evo Soccer 9...Aku memang suke game2 bola neh...dari dulu sampai la skarang x pnah jemu layan gem2 bola neh...start la dari FIFA 98 sampai FIFA 09 (10 thn dah tu melayan FIFA..hohoho)... Lagi2 kalu dapat chalennger yang best2...lagi truk penyakit neh, anak bini pon bole tlupe...hahaha

ODW tgh layan PES 09, josytick meragam lagi..Siot tol!!...kat PC aku jek kalu kira-kira balik, dah ada 6 Joystick...But sumenye terbarai dek tangan2 yang bermain mengikut emosi dan baran x tentu pasal..Habis jahanam keenam2 joystick trsbut!! hahaha..



Kini aku ada planning mau beli baru, smalam roger kat Low Yatt...ada nampak satu joystick brand Nazar...Macam best jek..Ingat mau beli..Ergonomik, selesa..Harap2 pasni xde la crite 'kalah disebabkan joystick rosak'.. Dulu ada skali aku kalah kat sin can..sbb, joystick rosak..Hahaha...so, the game was unfair, coz aku x leh tunjuk full potential!!





0 comments:

Post a Comment