feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count
DISCLAIMER r@ullazi Menulis Berpandukan Apa Yang Terlintas Difikiran Secara Spontan. Jika Ada Idea Yang Extreme, Sila Abaikan.

Kini kembali ber'blogging'

Dah lama rasanya aku x bukak blog aku sendiri..sampai sume text HTML expired sbb lama sgt x aktif..

Dulu, waktu nak membuat blog tuh (warna hitam) bukan main lagi, sampai x tido malam..tp after 5 bulan selepas tuh..template dia pon orng dh x leh nampak..chatter's box plak dah lesap ntah kemana..n now, aku create sumthing yang baru, yang lebih kalerful (supaya menarik minat aku sendirik untuk menulis kat blog ni...hehehe =P )

Sedar x sedar, hit kat blog aku neh dah cecah 11000 pengunjung!! Bapak power, padahal aku x pnah update pon...hohoho..Bilangan ni dah jauh melebihi hit blog tunang aku sndiri yang slalu edit blog dia (
http://www.eyein-chenta.blogspot.com/)
Dari statistik yang aku semak, rata2 ramai datang melawat blog aku ni datangnya dari negara Indonesia, tgk artikel pasal photo Sharbat Gula..Hmm, tp photo tu memang berhantu pon...hehehe..unik..

Ok, nway..this blog has been changed by myself...from previously 'darkness concept' to the blue one...Hope this may bring good Feng Shui to me and also to the readers...
Enjoy!!




0 comments:

Post a Comment