feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count
DISCLAIMER r@ullazi Menulis Berpandukan Apa Yang Terlintas Difikiran Secara Spontan. Jika Ada Idea Yang Extreme, Sila Abaikan.

Liverpool Menang Lagi??

Labels:


Lately, Liverpool memang x boleh blah. 'Kepoweran' team neh memang membuatkan aku hangin.. Aku akui, Liverpool makin meningkat (disebabkan MU, Arsenal n Chealsea kasi chance...Hahahaha)..

Actually aku x la anti Liverpool, suke..sbb ada 'Spanish-connection' kt team neh..Ada Reina, Torres, Alonso, n Riera.. Cumeny
e aku neh lebih kepada Arsenal.. Hahaha.. Masalah aku ngan Liverpool neh lebih disebabkan masalah peribadi.. Stp kali ada gem Liverpool, mesti aku akn bgado ngan seorang Yang Berhormat Buncit (YB Buncit). Gila2 lah dia sokong Liverpool.. Tang Liverpool memang langsung xde cacat celanya..Free kick lawa lah, crossing power lah, penalty taken mengancam lah..sumenye perfect kalu Liverpool main..Huh!!

Situasi pergaduhan lebih memuncak wak
tu Liverpool kalahkan Real Madrid 5-1!! Bunbun.. Real Madrid, team yang aku poja smenjak zaman skola lagi.. kalah bodoh ditangan Liverpool...Satu kebodohan yang x boleh blah.. N Yang Berhormat Buncit Ketawa Berdekah2..Hampess!! Aku tertekan!!

Match-Draw untuk q/f UEFA Champions League dah keluar..Buat kali ke-5 berturut-turut, Liverpool lawan Chealsea lagi..Hmm, aku predict Liverpool bole go-through ke s/final..Aku predict s/final thn ni antara Liverpool vs BARCELONA!!!!!! (Barcelona dgn mudah boleh kalahkan Bayern Munich 9-0).. N aku bajet, Barcelona akan memadamkan kata-kata bongkak seorang Yang Berhormat Buncit. Hahahahaha...

My prediction!!





0 comments:

Post a Comment